Ce`ti ramane la sfarsit?


Poate uneori, la sfarsit iti raman zambete fugare, surasuri inocente, priviri ascunse dupa gene si ganduri pe care nu le poti impartasi nimanui. Sau, poate ramai cu lacrimi, priviri sfasietoare, ganduri de neliniste, pe care oricum, si daca le`ai putea spune cuiva, cui i`ar pasa?

Cat esti de multumit de ceea ce`ti ramane? Cata pace ai in inima ta? Cata dragoste iti ramane la sfarsit de tot, dupa ce`i plin paharul, dupa ce ai terminat toata alergarea si ai dat tot ce`ai avut? Dupa ce iti fura zambetul, si iti intorc spatele.

Cata Dragoste mai ai?

Mi`e dor sa stau in taina noptii,
Sa`ti spun a mea durerea grea,
Sa`ti cant Isuse numai Tie,
Sa`ti spun ce n`am mai spus la nimeni,
Si Tu, s`atingi fiinta mea.

Mi`e dor s`aud susurul bland,
S`aud cum bati incet la poarta,
Sa te deschid, sa`ti cad la piept,
Si`n fiecare soapta`a Ta,
Sa`mi dai Isuse pacea Ta.

Sa stam noi doi in taina noptii,
Sa`mi spui cum ai creat pamantul,
Si cum ai modelat un chip de lut,
Si l`ai rascumparat, cu insusi viata Ta.

Sa`mi spui ca`n fiecare clipa,
In taina, tu ma privesti,
Ma cercetezi, ma ocrotesti,
Si viata mea, e`n mana Ta.

Si tot ce mi`a ramas la urma, a fost Isus, iubirea Ta.

Niciun comentariu:

Secretul fericirii

E țeapă, nu există un secret al fericirii. Toți știm că trebuie să fim fericiți cu ce suntem și mulțumitori pentru ce suntem și ce avem. Mul...