paul.

N`am fost sa`ti plang la capatai,
Sa te conduc pe`un ultim drum,
Sa`ti pun coroana peste mormant,
Dar n`ai fost acol nici tu sa intelegi,
Si ma gandesc in fiecare clipa,
La ce am fost, si ce vom fi,
Si ce am fost, nu vom mai fi….

Dar am sa vin, prieten iubit,
Si tu n`ai sa mai fi…
Noi, n`o sa mai fim, am sa fiu eu…
Si am sa vin sa`ti plang mormantul,
Sa iti aduc o floare rara,
Sa`ti spun cat te`am iubit..


Sa`ti spun ca`n fiecare clipa,
La tine imi e gandul,
Si`n fiecare loc te vad, te simt, te`aud,
Parca te`aud in fiecare gand,
Iti simt surasul…

Parca te`aud, te vad, te simt,
Dar tu nu esti,
Si nu o sa mai fi.
O sa fiu eu, fara de tine,
Ai fost un prieten bun, iubite prieten… Ramai cu bine!

11 comentarii:

Anonim spunea...

minunat

Anonim spunea...

diana

Anonim spunea...

sunt sigura ca si el te`o iubit la fel de mult.prietenia care`o fost intre voi 2 e ceva ce nu multi oameni au.
fii tare, fineas!
C.

Unknown spunea...

I'm still praying >:D<

Anonim spunea...

Pacat! a fost lasat singur de toti prietenii lui buni... si s-a intamplat... nu mai avea cine sa il sfatuiaca, parca toti am ales sa ii intoarcem spatele cand el avea mare nevoie de cineva aproape... :(

Poteca sufletelor efemere spunea...

prietenii buni nu l`au lasat singur. doar prietenii care vin si pleaca. o avut tot timpu pe rares langa el, si eu de aici de departe am incercat sa`i fiu aproape.cum am putut.

Anonim spunea...

Si atunci unde a fost Rares cand s-a intamplat?

Poteca sufletelor efemere spunea...

ok, nu vb aici chestiile astea:p asta ii un 'loc' public. dar daca vrei sa stii parerea mea personala, pe care probabil ca n'ai s'o intelegi, scrie'mi un e-mail. tu unde ai fost cand s'a intamplat?
viata ii construita pe decizii proprii.

paula spunea...

nu are cum sa nu te miste poezia asta.. :( rip paul..

Anonim spunea...

Tre sa fim tari Fife...sa ne gandim numai spre bine.Paul Fec.

Diana spunea...

Rasfoind pagina am dat si de poezia asta. Fineas m-ai uimit. Cata incarcatura setimentala poarta versurile.. E superba..:( Si Fineas..Nu uita..Ai fost acolo cum ai putut. Cu sufletul si asta conteaza

Secretul fericirii

E țeapă, nu există un secret al fericirii. Toți știm că trebuie să fim fericiți cu ce suntem și mulțumitori pentru ce suntem și ce avem. Mul...