Notite

Am prins din urma surasul tau fugar,
Si m`am impiedicat de`un zambet dulce,
Am alergat sa te gasesc; cazut in drum.
In praf, murdar, zdrobit fiind
Si de priviri trufase judecat.
M`am apucat de`o raza a privrii tale,
M`am ridicat soptind dulci vorbe,
Iar singura ce`mi da atentie,
E simpla amintirea ta.
Am apucat pe`urmele tale, s`ajung la Soare
Dar tot ce am gasit pe drum
Sunt maracini, lacrimi amare
Suspine si dureri!
Rapus, dezamagit si singur
Am continuat, stiam ca asta vrei,
Zambetul tau mi`a spus printre suspine
Si tot ce`am adunat, pe drum am risipit.
Dar intr`o zi cuprins de teama
Si alungat de ganduri risipite,
Un zambet ingeresc sopti fiintei mele:
Te`am regasit.... M`ai regasit! <3

Niciun comentariu:

Secretul fericirii

E țeapă, nu există un secret al fericirii. Toți știm că trebuie să fim fericiți cu ce suntem și mulțumitori pentru ce suntem și ce avem. Mul...