Nu ma chema sa cobor pe pamant
Sa las slava ce`o am intre stele!
Nu ma chema sa cobor spre tarana
Eu nu`s muritor, eu nu sunt Luceafar
Eu nu`s Eminescu!
Oh, tu nu intelegi,
Eu ma frang spre`orizont
In mii de raze ma pierd peste pamant
Dar nu ma cobor din nemurirea`mi.
Ah, Catalina, tu nu stii ca slava ce`o am eu aici
Sa colind tot pamantul de sus dintre stele
Sa ma frang in raze`aurii...
Tu nu sti ca slava,
Slava mea nu o dau,
Eu n`o`mpart cu nime.
Te rog sa ma lasi sa ma frang
Intre stele doru sa`mi plang
Razele mele`ncalzeasca pamantul
Si inima ta plapanda...
Iubeste`m`asa, Catalina,
Tu muritoare, eu printre stele
Mai sus de nori mi`a fost scris ca sa stau...

2 comentarii:

D. spunea...

Foarte frumoase versuri :x

C.L.M. spunea...

:D hmm, minunate randuri! :)

Secretul fericirii

E țeapă, nu există un secret al fericirii. Toți știm că trebuie să fim fericiți cu ce suntem și mulțumitori pentru ce suntem și ce avem. Mul...