Cuvantul... Cuvinte.

Tu intelegi? Tu intelegi durerea ce m`apasa?
Tu intelegi ca inimi frante nu se leaga?
Tu intelegi, durerea asta ce apas`asa de tare...
Durerea n`apune ca raza de soare
N`o alunga nici  cerul albastru
Ce`apare cand nu`i mai furtuna..
Durerea ramane, cuvintele`mi frange
Zdrobeste viata in mine
Cuvintele tale atat de adanc imi raman amintire.
Tu nu stii ca viata mea sta in cuvinte?

Cuvinte, cuvinte se pierd
Cuvinte raman, e totul ca vantul
Risipeste`amintirea`mi amara.
Tu intelegi cuvantul?

Un comentariu:

D. spunea...

Parerea mea e ca un cuvant valoreaza mult.Cu ajutorul lor ne putem exprima deci este ceva important :d

Secretul fericirii

E țeapă, nu există un secret al fericirii. Toți știm că trebuie să fim fericiți cu ce suntem și mulțumitori pentru ce suntem și ce avem. Mul...