Soapte in locul minunilor

Atunci cand viata iti da toate motivele sa crezi ca ai devenit un realist adevarat, cu toate ca nu sti chiar ce inseamna sa fi realist. Cand nu iti mai da nici un motiv sa asterni cuvinte pe hartie cum faceai alte dati, nici macar cele mai mici motive. Si universul tau se farama in fiecare zi, putin cate putin. Esti fericit doar ca mai poti sufla, si ca mai poti umbla si ca dimineata te`ai trezit si te`ai sculat din pat. Alte fericiri nu mai ai. Alte bucurii nu mai iti aduce viata. Si te intrebi uneori "de ce"? Si iti dai seama ca intrebarea asta ai pus`o de atatea ori ca ti`e sila sa mai intrebi. De ce? Si nu poti sa gasesti un raspuns potrivit la toate incercarile prin care treci si nu poti sa gasesti un motiv la tot ceea ce ti se intampla. Vrei sa iti spun de ce?

De ce totul in capul tau se invarte ca si o tornada si viata ta se destrama inaintea ochilor tai, de ce nu mai gasesti raspunsuri si nu mai ai nici o tinta? N`o sa iti pot raspunde nici eu la vesnicul "de ce?". Am sa te pot indruma intr`un loc unde am plecat si eu de atatea ori cand imi parea ca totul se darama si ca nu mai are sens. Atunci cand am crezut ca prietenii si neamurile sunt totul si atunci cand mi`am pus increderea si numai pentru un pahar de apa in ei. Am fugit acolo unde se pleaca genunchii. Am fugit acolo unde se citesc cuvintele vietii vesnice. Acolo unde toti care au fugit cand au fost dezamagiti de oameni, au gasit raspunsuri. Raspunsuri fara intrebari.

Acolo unde susurul bland iti sopteste ca totul va fi bine. Si va fi bine! Acolo unde se asterne pacea peste sufletul tau cand iti intorci privirile spre El. Te luminezi de bucurie si nu ti se umple fata de rusine! Te crezi nenorocit si fara nici o speranta. Vreau sa iti spun ca daca astepti o minune in momentele acestea, ai sa ramai si mai dezamagit, pentru ca Dumnezeu si`a invatat lectia cu minunile! El nu striga prin minuni, El striga in soapte care domolesc sufletul in valvataia care se zbate. Dumnezeu nu mai ploua cu foc din cer. El revarsa in suflet un fel de foc care arde tot ce`i rau in inima, toate dezamagirile, depresiile, durerile, loviturile, gandurile, toate monologurile care le`am facut in mintea noastra.

Crede ca Dumnezeu are planul Lui. Crede ca "Toate lucrurile lucreaza impreun spre binele celor ce Il iubesc pe Domnul". Dumnezeul tau exista! Dumnezeul tau te iubeste!

Ramai un visator. Pentru ca doar visand Raiul cu ochii deschisi, il poti avea. Doar privind printre nori la soare poti vedea ca dincolo de nori el straluceste. Priveste prin credinta. Paseste prin puterea Lui fara margini. Increde`te in El! Doar asa planurile Tale vor izbuti.

Niciun comentariu:

Secretul fericirii

E țeapă, nu există un secret al fericirii. Toți știm că trebuie să fim fericiți cu ce suntem și mulțumitori pentru ce suntem și ce avem. Mul...