România. De departe!

E trist ca sunt departe
Departe si inca doare
De tara mea un dor m'a cuprins tare
Din piept nu poti să-mi scoti,
România Mare!

Din piept oricat am incercat
Dorul de tara sa mi-l scot
N'am reușit, ca'n vine curge
Sangele de dac, român pana la moarte.

Desi, plecat peste hotare,
Am crezut ca nu mai doare
Am crezut ca nu-mi mai pasa
Dar sunt tot cu gandu'acasa!

Tarisoara noastră draga,
Te'au tradat si te'au vandut
Iar pe noi ne'au alungat
Cat e tara'n lung si'n lat
Pe noi, ne'au tinut acol' saraci.

Tarisoara mea iubita,
Am un dor ca si de mama
Ce ma cheama tot mereu
Insa tu esti alta'cuma
Te'au schimbat fanarioții,
Si ne fura noaptea hotii!

Am un dor nespus de tine
Insa ma gândesc la ei,
Trădători si hoti, bastarzii!
As veni sa'ti cant in imnuri
Dorul meu de tine, ca un dor de mamă.
Dar te las, te las cu bine
Si'am să-ți port doar dorurile.

De departe!

Niciun comentariu:

Secretul fericirii

E țeapă, nu există un secret al fericirii. Toți știm că trebuie să fim fericiți cu ce suntem și mulțumitori pentru ce suntem și ce avem. Mul...