Eu l`am vazut pe tata aspirand!


Am fost tras la raspundere pentru ca sotia mea se "ascunde" in spatele meu. Primul meu gand a fost sa ripostez. Am lasat`o asa si m`am gandit ca poate omul are dreptate. Sotia mea se ascunde in spatele meu. M`am dus sa vorbesc cu ea si i`am spus: "Draga mea sotie, lumea are impresia ca tu te ascunzi in spatele meu." 

Raspunsul ei m`am pus pe ganduri. Mi`a spus asa: "Da dragul meu, ma ascund in spatele tau! Ma ascund in spatele tau pentru ca acolo ma simt in siguranta, ma ascund pentru ca pe tine te am, tu esti sotul meu si tu esti scutul meu impotriva rautatii lumii. Tu esti siguranta mea si locul unde ma refugiez." M`a naucit raspunsul ei!

Am stat si m`am gandit vreme la lucrurile pe care mi le`a spus si mi`am dat seama ca are dreptate. Are enorm de multa dreptate si mi`am dat seama ca eu chiar vreau ca ea sa se ascunda in spatele meu. Noi barbatii desi ne plangem mult si facem pe victimele uneori, suntem puternici. Suntem niste viteji din armata Domnului antrenati si pregatiti de Dumnezeu pentru ca sa biruim in Numele Domnului orice izvodire a mintii, orice atac al oamenilor sau a duhurilor care vin asupra caselor noastre. Pentru ca pe noi ne`a invrednicit Dumnezeu. Cine vrea ca atunci cand vin incercari sau cand vin necazuri sau cand cineva se lupta impotriva familiei tale, sa`ti impingi sotia inainte sa zici, iubito, lupta`te tu! Eu nu vreau sa fac asta! Eu vreau ca sotia mea sa fie protejata. Eu vreau ca sotia mea pe care o iubesc sa fie ascunsa in spatele meu. Eu Il am pe Dumnezeu care lupta pentru mine si El este scutul meu! 

Intamplarea face ca ea isi gaseste totdeauna prima de lucru iar eu raman cu slujbele zilnice de "casnic". Asa ca am avut timp sa gatesc, sa spal haine, sa fac curat si sa o duc si sa o aduc de la lucru, sa rezolv toate celelalte lucruri la banca si oriunde am avut de mers. Iar cand am adus`o de la lucru am lasat`o sa se odihneasca inainte ca sa faca altceva. Asa s`a intamplat sa lucreze ea prima si eu sa fac celelalte lucruri. Le`am spus oamenilor astora ca dragostea pe care i`o port sotiei mele ma indeamna sa fac lucrurile astea fara ca sa ii cer nimic in schimb, fara ca sa ii reprosez ceva.

Femeile sunt pisaloage, sunt enervante, vorbesc mult, ne enerveaza la maxim, coc in mintea lor tot felul de lucruri de care ne miram cand le auzim, dar noi, barbatii le iubim nespus de mult. Le iubim, le iertam pentru ca si ele ne iarta pe noi, si ele ne iubesc pe noi. Si ele sacrifica pentru noi. Daca nu le iubeam pe sotiile noastre nu le luam de sotii! 

Eu o iubesc pe sotia mea pentru ca l`am vazut pe tata ca o iubeste pe mama. Am vazut cum are grija de ea cand e bolnava, am vazut cum o ajuta la curatenie, cum o ajuta la mancare, cum merge cu ea la cumparaturi, cum rezolva toate lucrurile ca un om priceput la toate. Mai apoi am citit in Biblie cum isi iubeste Cristos biserica. Femeia intr`adevar este un vas mai slab cu care trebuie umblat cu grija dragilor! Femeia, sotia trebuie iubita asa cum si`a iubit Cristos biserica. Daca nu sti cum si`a iubit Cristos biserica, pune mana pe Biblie, citeste`o si invat`o. Invata cum si`a iubit Cristos biserica, dandu`si viata pentru ea, aparand`o si rugandu`se pentru ea. 

Daca esti crestin si nu sti cum isi iubeste Cristos biserica, lasa`ma sa`ti spun ca NU esti crestin!

Femeia NU este sluga barbatului, femeia este ajutorul lui potrivit. Femeia este vasul slab pe care Dumnezeu vrea ca noi sa il ingrijim pentru ca intr`o zi o sa ne traga la raspundere de starea femeii pe care a pus`o langa noi. Dumnezeu va cere din mana noastra viata ei si a familiei noastre. 

Iubeste`o! Ingrijeste`o! Apar`o! 

Eu l`am vazut pe tata aspirand!

Niciun comentariu:

Secretul fericirii

E țeapă, nu există un secret al fericirii. Toți știm că trebuie să fim fericiți cu ce suntem și mulțumitori pentru ce suntem și ce avem. Mul...