" Unde esti copilarie...? "

Stand azi, ingandurat pe geam,
Sorbind cafeaua de la amiaz,
Si plictisit de tot ce se intampla,
Trag incet perdeaua vietii mele,
Si vad pe geam,
Cum fuge pe dinaintea mea...Copilaria...

Fug jocurile "de`a v`ati ascunsa"
Fug si acelea cu mingea,
Plimbarile pe bicicleta
Urcatul in copaci,
Fug toate, care`ncotro.

Se`opreste`n fata mea,
O clipa doar, sa ma salute,
Copilaria...
Sa`mi spuna ca ea merge mai departe
Si sprintena, fara s`apuc,
Macar sa o intreb ceva,
Fara sa`i zic ca`mi va fi dor de ea,
Dispare`n graba, ca viata`ntreaga.

Am mai ramas o vreme,
In fata geamului murdar,
Ca sa vad, poate`apare iar,
Dar, cu regret, va spun,
Ca n`a mai aparut...
Si`acuma ce sa fac?
Pot doar ca sa ma bucur,
De`ale altora copilarii.
A mea, acuma e departe,
Cine stie cu ce s`o fi`ocupand..??

Asa trec toate pe pamant.

Asa`u trecut si prima dragoste,
O dragoste "in veci nemuritoare"
Care`a pierit de mult,
Sufocata`n amintirea mea uitata.

Si prima mea zi de scoala,
Si`ultima de liceu,
Colegi, colege, si profesori,
Materii, corigente,
Absente si prieteni,
Cafea de dimineata,
Din ora de mate,
Pranzu din ora de romana,
Bacu mult asteptat....

Toate`au trecut acuma,
Ne mai vedem in viata,
Acuma plec si eu,
Mi`am terminat cafeaua,
De fapt e ora trei,e dimineata,
Trag repede perdeaua,
Si`ncet...incet adorm si eu.

Nu inainte,
sa va aduc aminte,
ca ma iubiti,
Cum va iubesc si eu :x

Un comentariu:

Unknown spunea...

tu esti poetul meu preferat :*

Secretul fericirii

E țeapă, nu există un secret al fericirii. Toți știm că trebuie să fim fericiți cu ce suntem și mulțumitori pentru ce suntem și ce avem. Mul...