Life is a game...


Si totusi, ma intreb ce e viata...? E doar un joc? Sau doar avem o parere gresita despre asta. E chiar ceva real, sau e doar o iluzie...
Ce e viata? Si calatorind asa, fara voia mea, citesc pe o masina "life is a game" am vrut sa ii scriu mare cu un marker pe o pancarta "life is NOT a game" dar stiam ca nu intelege. Ce e viata? Ce e timpul, ca trece asa de repede...
Si daca totusi, viata e un joc, cine il joaca? Si daca il joci tu cum il joci? Dar ma tem ca il joaca altii pentru tine. Pentru noi. Viata e un joc pe care nu il joaca altii, ci il manipuleaza.
Nici nu stiu de ce is aici, si ce fac, nu stiu de ce scriu si pentru cine, si am impresia ca scriu pentru mine, sa ma simt mai bine. Si de ce sa ma simt mai bine, ca dupa ce inchid aici o sa ma simt la fel. Dar ce e bucuria? Am ajuns aici...Bucuria, e ca pauza de la scoala... Uneori e o pauza scurta, sau pauza lunga. Care apare intre doua momente de tristete. Diferenta dintre scoala si adevar, si...viata, e ca nu exista un timp in care mergi acasa. Si scapi de scoala...De ore..
Dupa un moment scurt de bucurie, apare din nou tristetea...
Imi termin aici cuvintele...

Niciun comentariu:

Secretul fericirii

E țeapă, nu există un secret al fericirii. Toți știm că trebuie să fim fericiți cu ce suntem și mulțumitori pentru ce suntem și ce avem. Mul...