Adu`mi..

Adu`mi...
Te rog ! Adu`mi raze de soare,
De la apus, 
Adu`mi surasul tau gingas,
In scoicile nisipului fin ce umplu marea, 
Si doar de la apus sa fie
Raza zambetului tau ce`mi umple scoica.

Sa ii soptesti povestea ta,
Si`apoi, s`ascult,
Ca si atuncea cand eram copil,
Si`ascultam marea in ea...
S`ascult povestea ta in cochilia ei. 

De la apus,
Atuncea cand se lasa seara,
Cu linistea ce`mi umple inima.
Sa`ti fie zambetul tau plin,
De razele`i gingase.
Ca un copil sa te privesc,
Ca un copil sa te ascult,
Privirea ta, ca pe`un copil sa ma priveasca,
Ca un copil sa te iubesc...
Ca un copil pe tarmul marii...

Niciun comentariu:

Secretul fericirii

E țeapă, nu există un secret al fericirii. Toți știm că trebuie să fim fericiți cu ce suntem și mulțumitori pentru ce suntem și ce avem. Mul...