Fericirea



Ca vantu`mi sopteste iubirea`ti de lut,
Ce`o cumperi din coltul de strada,
Ca razele sfinte`a iubirii divine,
In mare`au pierit,
Eu,unul... Nu cred!

Sa stii, nu te cred cand imi spui,
Ca viata e scurta, sa traiesti pentru clipa,
Nu cred amagirii sa`mi vand fericirea,
Sa`mi dau nemurirea pe`un strop de nimic,
Sa`mi cumperi tot cerul,
Nu`mi dau fericirea.

Sa`mi scrii tu iubire,
Pe`o rama de aur,
Sa`mi spui ca`i acol fericirea,
Sa`mi dai nestemate,
Flori minunate,
Sa`ncerci tu, tot cerul sa`mi dai,
Nu`ti dau fericirea.

Source of the image: (http://www.facebook.com/photo.php?fbid=1777789876824&set=a.1441297304720.2061580.1001687470&type=1&theater)

2 comentarii:

Anonim spunea...

foarte frumos! :D :*

Poteca sufletelor efemere spunea...

multumesc :-x :*

Secretul fericirii

E țeapă, nu există un secret al fericirii. Toți știm că trebuie să fim fericiți cu ce suntem și mulțumitori pentru ce suntem și ce avem. Mul...