Prieteni

Cuvintele ei imi patrund inima si sufletul, gandurile toate... "Niciodata nu am simtit mai mare nevoie de o astfel de persoana langa mine ca in ultima perioada. " Iubesti? Iubeste din toata inima, oamenii nu mai stiu sa faca acest lucru. Suflet de om, te rog, te implor, daca iubeste, iubeste fara nici o granita, iubeste fara nici un regret, ofera dragostea ta, imparte`o si`ti vei primi rasplata. Este Unul care isi revarsa Harul Lui peste tine, cu Dragoste eterna in fiecare dimineata. In fiecare zi Bunatatea lui se innoieste pt tine. 


Ai nevoie de dragoste? Ai nevoie sa fi inteles? Ai nevoie de compasiune, de un sfat? Omule, Sufletul tau simte nevoia de o imbratisare. Nu astepta sa vina "el" la tine, du`te tu si strange`l in brate, du`te si arata`i ca il iubesti. Doar daruind iubire, vei primi iubire. 

Te`ntreb, de ce esti egoist? 

De ce vrei doar ca sa primesti?
De ce nu poti sa ii areti ca poti,
Ca poti si tu sa il iubesti. 
Nu poti ca eul sa ti`l sfarmi?
Nu poti sa scoti afara egoismul?
Doar vrei iubire, nu?
Doar vrei o`mbratisare...
Si eu, si tu vrem brate calde,
Si inimi sincere deschise.
De ce ne impietrim atunci? 
De ce? 
Unde`i iubirea? Jertfirea?
Unde e dragostea aceea
Ce sfarma lanturi 
Acea iubire care trece munti...
Tu, vrei iubire?
Imparte`o si`ai sa vezi,
Ca doar asa poti s`o`nmultesti !


E uimitoare... Si`o iubesc. Ea, e prietena mea. E acel om care imi raspunde, care ma cauta, care isi face timp pentru mine, care ori de cate ori imi raspunde simt in vocea ei atata dragoste. Ca un adevarat prieten. 
Iar la sfarsit imi spune... "Scumpul meu, am pus mult suflet in tot ce ti-am scris mai sus..."

Niciun comentariu:

Secretul fericirii

E țeapă, nu există un secret al fericirii. Toți știm că trebuie să fim fericiți cu ce suntem și mulțumitori pentru ce suntem și ce avem. Mul...