Efemer


Iti place, nu? Surasul ei ascuns in palma ta,
Iti place, privirea ei pierduta'n coltul buzelor
Si vocea ei ascunsa in tacerea ta.
Asa, incet se'apropie de tine, si te cuprinde,
Cuprinde fiinta'ti cu iubire.
Iubire falsa, iubire de granit,
Iubiri ascunse si mistere,
Ce tu, n'ai sa'ntelegi in veci!
Iti place? Surasul tau ascuns in inima'mi de piatra?
Privirea ta ce bantuie fiinta mea?
Si vocea ce'mi rasuna ca un vajait de vant...?
Te'ntreb, ce ti'am gresit femeie?
Ce dor te bantuie de te razbuni asa?
De ce, tu suflet efemer nu vrei sa parasesti inima mea?
N'ajunge azi necazul meu?
N'ajunge ca's doar om, nu sunt un zeu?
Crezi ca n'ajung fiintei mele
Durerile ce ma dobor mereu?
Sa nu darami altarul fiintei mele,
Sa nu rastorni altar ce am zidit,
Sa lasi asa cum ai gasit.
Chiar daca'i frant in nestiinta, o inima cu'n dor cumplit,
Chiar de'ai tarat noroiul, si ai brazdat tot cerul
Cu sentimente culese de la mine,
Si'ai innorat sub soare cu lacrimile'mi de sub gene.
Femeie, ce'ai curatit in sufletu'mi de sentimente,
De bucurie, zambete si pace,
Ce'ai alungat iubirea cu'n suras viclean,
Adu'ti aminte ca's muritor si doare,
Adu'ti aminte ca sunt om.
Nu vreau sa pleci, dar nici sa stai,
Nu vreau sa'ti vad privirea,
Dar fara ea nu's eu,
Te rog, ramai si pleaca!
Te rog sa pierzi iubirea,
Te rog sa nu'i dai drumul,
Sa'mi umpli'n suflet amaraciuni si pace!
Te rog, tu chip de inger
Esti inger si esti demon.

Niciun comentariu:

Secretul fericirii

E țeapă, nu există un secret al fericirii. Toți știm că trebuie să fim fericiți cu ce suntem și mulțumitori pentru ce suntem și ce avem. Mul...