Scoala`te si lupta.

Se frange viata`n mine,
Cum frang raze de soare in amurg.
Se frange viata`n mine,
Cu`n scrasnet groaznic de durere
Dezamagit si fara de putere.
Privesc cum parca se sfarseste
Si cum se scurge si ultima speranta
Privesc si ma`ntristez in suflet
Ca viata mea incet incet se frange.

Insa de nicaieri, din noapte,
Din intunerecul ce s`a lasat
O voce`mi spune cu`ndrazneala
"Ce vrei sa spui? Ca te`ai lasat?
Te dai batut in lupta asta?
Ma dau batut, nu mai suport,
"Te dai batut? Hai, scoala!
Tu nu te dai batut asa usor!"

M`am ridicat sa vad o stea
Sa vad ceva lumina,
Si m`am intors, si`n urma mea
Curgeau raze de Luna.
Curgeau in urma mea.
Am inteles ca viata, oricat de trista
Se frange orisicum
Dar noi sa n`o lasam sa treaca oricum!
Sa`i dam culoare, sa`i dam VIATA!





2 comentarii:

Ana-Maria spunea...

Auuu:x Superb , m-a lăsat fără cuvinte! Îmi place ce găsesc aici la tine, te voi urmări!

D. spunea...

E o poezie cu adevarat frumoasa:)
Te voi pune in lista mea de bloguri >:D<

Secretul fericirii

E țeapă, nu există un secret al fericirii. Toți știm că trebuie să fim fericiți cu ce suntem și mulțumitori pentru ce suntem și ce avem. Mul...