Adu`ti aminte

Azi mi`am adus aminte ca exist. Uneori uit lucrul asta. O stare de visare ma cuprinde si ma face sa uit ca traiesc, ca exist si ca simt. Dar cand apasa ceva, imi aduc aminte. Traiesc!
Ma trezesc din visul meu, imi adun gandurile si sentimentele si le asez pe`o foaie. Le studiez atent si imi dau seama ca lipsesc. Unde le`ai ascuns? Doar tu stii. Le`ai luat cu tine? Cand am sa te`ntalnesc am sa te intreb. As fi vrut sa fi fost aici cand ai plecat. Sa putem sta de vorba. Poate n`as fi incercat sa te opresc, tu sti cel mai bine ce ai de facut. Dar ti`as fi dat motive sa mai stai un pic. Sa mai stam un pic. Sa`mi spui ce simti, ce doare, ce apasa, ce te face sa zambesti, ce te face sa iubesti.
Dar ai plecat. Imi pare rau. Adu`ti aminte ca existam ori de cate ori te gandesti la mine. Adu`ti aminte...

Te`am astepat de`atatea ori
In miez de zi si`n miez de noapte
Sa vi sa`mi spui ce doar tu stii
Te`am asteptat fara raspuns.
Am stat sa vi sa imi aduci `napoi
Inima si durerile
Sa`mi dai ce tu numai ai luat
Inima si iubirile.
Dar tu, nu ai venit
Iar eu te`am asteptat.
Apoi cand am aflat
Erai departe,
Iar eu te asteptam in prag.
Adu`ti aminte ...

Niciun comentariu:

Secretul fericirii

E țeapă, nu există un secret al fericirii. Toți știm că trebuie să fim fericiți cu ce suntem și mulțumitori pentru ce suntem și ce avem. Mul...