Cutia cu amintiri

As zice, si probabil ca oameni realisti ar fi de acord cu mine, ca trecutul e trecut, prezentul il traim si viitorul il planificam. Dar in trairea noastra fugara in care dam de greutati si cadem si ne ridicam si dam cu pumnul in vant, si mergem mai departe, avem tendinta de`a ne intoarce in trecut. Poate nu e o tendinta ci e doar o scapare. Poate "atunci lucrurile erau mai bune" si "uite ce`am pierdut".

Astazi fara sa vreau, m`am intors in trecut, si desi inima mea stie ca trecutul e acolo unde trebuie el sa fie, ceva sentiment inlauntrul meu, rascoleste amintiri. Amintirile sunt frumoase uneori, dar nu trebuie rascolite, oricat ar fi de frumoase. Azi mi`am adus aminte de tine. Si de sentimentul care il aveam cand eram langa tine. Stiu ca simti la fel. Stiu ca si tu simti ca trecutul nostru a fost frumos, ca trecutul nostru este frumos, insa prezentul iti aduce mai multe fericire. Stiu.

De fiecare data cand am nevoie de un sprijin, ma intorc in trecut, paradoxal, pentru ca nu imi place sa ma intorc acolo. Dar simt ca tu aveai cele mai bune sfaturi. Sfaturi pe care astazi le caut si nu le gasesc. Si te`as cauta sa iti primesc sfatul, dar esti atata de departe incat mi`e teama sa te caut sa nu ma pierd pe drum. N`as vrea sa ma pierd in cutia cu amintiri.

Niciun comentariu:

Secretul fericirii

E țeapă, nu există un secret al fericirii. Toți știm că trebuie să fim fericiți cu ce suntem și mulțumitori pentru ce suntem și ce avem. Mul...