Al cerului Stapan

Te`am cunoscut la miez de noapte
Cand sufletu`mi era pustiu
Si te`am simtit Isuse draga
Pe drumul vietii cel mai greu
Cum ai pazit inima mea.

Te`am cunoscut de mult Isuse
Cand inima`mi simtea mireasma
Iubirii dragilor parinti
Ce m`au crescut cu temere de Tine,
Pe calea Ta sa merg m`au invatat.

Te`am cunoscut Isuse draga
Si te`am simtit in clipe grele
Cand nu stiam `cotro e bine
Mi`ai aratat dragostea Ta,
Mi`ai aratat spre jertfa Ta.


Si azi Isuse te mai simt
Si azi indrepti Tu pasii mei
Chiar daca nu vad asa bine
Eu simt ca in corabia mea
Se afla`l cerului Stapan,
Iar viata mea intotdeauna
Din Mana Ta`si primeste ocrotirea!

Niciun comentariu:

Secretul fericirii

E țeapă, nu există un secret al fericirii. Toți știm că trebuie să fim fericiți cu ce suntem și mulțumitori pentru ce suntem și ce avem. Mul...