in curand o sa plec...o sa plec...


Poate ca intr`o zi, o sa ma cauti, si n`o sa ma gasesti...Poate ca intr`o zi o sa alergi grabit acolo unde m`ai gasit prima data, si n`o sa fiu acolo...O sa pui mana pe telefon si o sa suni, si n`o sa raspunda nimeni, o sa intrebi de mine si n`o sa stie nimeni unde sunt. Atunci o sa stii ca am plecat. Atunci o sa stii ca am plecat...
Si o sa te gandesti ca niciodata nu ti`am spus ca o sa plec, nici macar nu am pomenit, si o sa te intrebi de ce...? De ce am plecat? De ce nu ti`am spus? Tu ai fost prietenul meu cel mai bun, bine`nteles, pana astazi, sau ieri...sau...cand am plecat. Ai sa aflii ca prietenii vin in viata ta, stau o vreme si pleaca. Ai sa aflii ca viata e ca un tren, in care urca lumea, o statie, doua, zece, si apoi coboara, si spre deosebire de trenuri, aici nu dai de statii in care sa se intalneasca mai multe trenuri, sa poti aduce inapoi pe cei care au coborat. Asa e trenul vietii.
Incotro? De azi, sau de cand am plecat, unde o sa o apuci?

Un comentariu:

Unknown spunea...

am invatat ca fiecare om apare in viata noastra la momentul oportun...unii pentru a sadi ceva si pleaca iar altii pentru a creste ce e sadit.
eu vreau sa crestem amandoi impreuna! >:D<:*

Secretul fericirii

E țeapă, nu există un secret al fericirii. Toți știm că trebuie să fim fericiți cu ce suntem și mulțumitori pentru ce suntem și ce avem. Mul...