Esti si(n)gur?


Cand crezi ca ai ramas singur, cand crezi ca esti parasit, cand crezi ca tu esti tot ce ti`a ramas, si chiar si atunci cand crezi asta, iti dai seama ca te urasti si nu stii ce sa faci... Nu am nici un sfat sa iti dau :)) Crezi ca te`as putea ajuta in vreun fel sau altul? Eu nu cred. Poate ca as vrea sa te ajut, si totusi as minti sa iti spun asta, si poate ca daca totusi, as vrea sa te ajut, as face`o ca sa ma ajut pe mine. Pentru ca m`as simti eu bine sa stiu ca te`am ajutat. Sunt egoist, nu?

*Pentru ca atunci cand ai nevoie de mine, suna`ma.... poate ca o sa imi fie telefonul inchis sau nu o sa iti raspund, stiu ca vrei sa te ajut, si totusi, nu am timp, sau nu am chef. Nu`i asa?
*Atunci cand esti suparat, si ai nevoie de o incurajare, stii unde sa o gasesti, nu? Sigur nu la mine, eu sunt mai suparat ca tine.
*Cand toti te`au parasit, si eu sunt ultimul la care poti apela, pentru ca totdeauna ai apelat la mine, si am incercat sa te ajut, fugi repede si cauta`ma, poate o sa ma ascund si...o sa ramai tot singur.
*Daca ai nevoie de ajutor, daca ai nevoie de ceva, "cere si ti se va da" si o sa imi ceri si, spre surprinderea ta, ca o sa te pot ajuta, desi, "n`o sa o pot face" stii, nu?

Lumea asta e plina de egoism, de ce sa te ajut cand pot? De ce sa imi pese de tine, cand poate sa imi pese doar de mine, si de tine, atunci cand am nevoie de tine, in rest, esti doar amicul meu indepartat, pe care il salut cand il vad pe strada, sau cu care ma intalnesc chiar la biserica. Nu? Ne cunoastem de mult, si totusi, inca nu am apucat sa schimbam prea multe vorbe despre viata noastra personala, sau despre durerile care ne apasa, si ne simtim atata de siguri ca am putea face lucrul acesta. Stiu. Si tu cauti un ajutor, dar te gandesti ca Dumnezeu e in cer si te rogi si El te ajuta, si asa e, dar de cate ori iti propui sa o faci, si "uiti"?

Ajung uneori sa ma intreb ce caut aici, pe pagina asta nenorocita de blog, in care postez tot felu de tampenii, si imi dau seama ca asa imi pot ocupa timpul liber, si in afara de asta, imi place sa ma exteriorizez. De ce nu as face`o? Doar e pe gratis, si nu imi cere nimeni socoteala, nu? Si daca ii place cuiva sa citeasca, sa o faca, si daca nu ii place, sa nu o faca, si daca vrei, poti scrie si tu, doar sa ai ce. Si daca nu vrei? Pe cine crezi ca intereseaza? :))

Tu ce crezi? Tu ce vrei? Eu zic, daca vrei ceva, sa tragi tare, daca crezi ceva, sa tii pentru tine, traiesti intr`o lume egoista, si daca strigi, pentru ce strigi? Striga pentru El ! Atat merita in lumea asta.
Imi opresc aici imaginatia scrantita, ca stiu ca oricat as scrie, pe tine nu te intereseaza, si poate, chiar nu o sa imi citeasca nimeni bloggul, si daca nu citeste nimeni, mie tot nu imi pasa, raman ca o poza intr`un album, uitat de mult de lume, plin de praf, in podul casei bunicii...

6 comentarii:

Doau eu. spunea...

Si chiar de nu ne-ar interesa ce scrii...peste 90% din cei care-ti intra, vor intra de curiozitate...sa vada, cat mai suferi, ce inghiti, cat sufli...etc...asa's oamenii..nu doar egositi si nesimtiti...ci plini de hmmm...aaa da'falsitate..."imi pasa de tine atata timp cat prin tine imi e mie bine."
P.S. nu ma refer la mine sau la tine...e generalizat:P

Poteca sufletelor efemere spunea...

nu ma asteptam sa primesc comm`s:))

Doar eu. spunea...

pai...asta inseamna sa mai scrii...aaaa si ma bucur ca ai setat sa nu apara numele:P

Poteca sufletelor efemere spunea...

:)) poate ca din greseala, de obicei imi place sa stiu cu cine vorbesc, asa, is curios din fire.

Anonim spunea...

ii bine cind poti sa scri ce gindesti..............daca ai scris ce ai gindit?????????ptr. ca cind nu ai cine vorbi ii bine sa asterni pe hirtie...........sau pe computer cum scrii tu mia placut fffffoarte mult sunama daca ai nevoie sa vorbesti cu cineva.............

Poteca sufletelor efemere spunea...

am scris pentru ca am gandit o data, si nu am avut cu cine vorbi. acuma e tarziu sa mai vb cu cineva:)) toate trec, ca o adiere de vant, care te racoreste nitzel, si apoi trece. iti revii. viata e grea uneori, dar dupa ce ii trecem examenele ni se pare atata de usoara...

Secretul fericirii

E țeapă, nu există un secret al fericirii. Toți știm că trebuie să fim fericiți cu ce suntem și mulțumitori pentru ce suntem și ce avem. Mul...