Planuri de viata...


Suna fain, nu? :) imi place si mie, iau repede un pics si o foaie, si incep si scriu...

Wish list first.

1. Ca orice baiat, imi doresc o masina. Un cu motor mare, benzinar, si cu multi cai putere, sa fie in doua usi, toba sport, cu tuning finutz....Hmmmm....mi`ar place un bmw sau un scirocco de la vw.
2. Imi doresc un telefon mai nou, ultimul de fapt aparut, sa fie cu tastatura qwerty, cu camera performanta, memoria nu mai conteaza ca oricum are cativa gb phone memory, da vreau sa aiba un sistem stabil...bla bla bla....
3. Un laptop, ultra super performant, usor, slim, cu baterie sa imi tina multe ore cu ult jocuri si o conexiune rapida la internet.
4. Imi doresc ....multe de la viata asta, pe scurt va zic:) primele trei, is lucruri care si le doreste oricine, si gandul cu care am inceput, a fost urmatorul :"Daca noi vrem sa fim milosi, daca vrem sa avem dragostea, pace si rabdarea lui Cristos, tre sa Il avem pe Duhul Sfant in inima. Si Duhul Sfant, se coboara acolo unde are loc numai el, nu masina, nu prietena, nu telefonu, nu banii, nu patimile noastre, nu PLANURILE NOASTRE."

Suntem tineri nu? Si avem planuri? Dar cate din ele sunt pe placul Domnului? Si gandeste`te, la cate din ele L`ai consultat. Si te`ai gandit ca poate maine, sau la noaptea vei pleca si vei lasa toate planurile tale, planuri de absolvire a unei scoli, facultati, planuri sa aduni bani pt masina visurilor, pentru casa visurilor, a fetei care o iubesti...Te`ai gandit ca maine poate pleci, si tu nu stii unde iti vei petrece vesnicia. Sau te`ai gandit macar o clipa, ca la miezul noptii se va auzi strigarea, va suna trambita, si tu nu vei fi pregatit, si....cu atata amar, si durere, nu vei stii incotro sa apuci si ce sa faci? Pentru ca toti cei care nu vor avea pecetea vor ramane aici. Te`ai gandit vreodata ca maine, fara sa vrei va trebui sa lasi toate planurile tale intr`un scaun cu rotile, sau pe un pat de suferinta?:) Fa`ti planuri cu Isus.
Lasa viitorul in mainile Lui. Daca ramane la tine, poate il faci praf.

4 comentarii:

Unknown spunea...

Uhm....ideea generala cred ca ar fi ceva de genul..."sa ne rugam pentru implinirea planului lui Dumnezeu nu pentru implinirea planurilor noastre." sau nu? ;))

Poteca sufletelor efemere spunea...

meri amu tuh>:P rpd tu sa comentez:)) ca nu era bine cum am scris eu, asa`i?:))

Unknown spunea...

ziceam si eu:))
cum sa nu fie bine ma [-( auzi la el...:)))

Anonim spunea...

imi place fini mult cum scri...si imi place ca mereu vb de DOMNU...iti doresc ca Domnu sa te calauzeasca zi de zi..si cum zici tu...hai sa ne facem toate planurile prin prisma lui Christos! paunita

Secretul fericirii

E țeapă, nu există un secret al fericirii. Toți știm că trebuie să fim fericiți cu ce suntem și mulțumitori pentru ce suntem și ce avem. Mul...