Moon story...




mi`am pus pixu intre degete, tremurand de emotii ce`o sa scriu. Am stat sa vad ce`mi sopteste luna,
Ce imi poate spune in noaptea asta. Am privit ore intregi la ea, si am citit iubirea`i trista.
Am vazut cum, chiar de la rasaritul ei, grabeste sa adune ultimele raze ale soarelui,care, am inteles,
e iubitul ei. Ea nu stie de ce`i asa, dar stie ca soarele va fi totdeauna acolo pentru ea,
mangaind`o cu razele`i calde si dulci de iubire. Stie ca intr`o zi, se vor intalni din nou,
si ca o poveste nesfarsita inca, intr`o intalnire mai dulce decat mierea, pentru ca...despartirea,
despartirea le`a fost atata de amara, si atata de lunga.
Se vor uni pe veci in iubire eterna. De mii de ani, ei sufera, si nimeni nu le`ascult, surda durere,
De mii de ani, ei plang, se`alina prin suspine, si nimeni, nimeni nu`i asculta. Doar stelele,
ce licaresc usor, luceferii le scriu povestea, iar eu citesc razele lor, ce se cobor la mine`n casa.
E scris asa frumos aici, si totusi, nu`nteleg. De mii de ani iubind sperante, jertfind iubirea.
Ei nu`nteleg cum omul, iubeste`asa sumar, cum tot ce poate el iubi, se duce intr`o clipa, si vine despartirea.
Nici soarele, nici luna, nu inteleg iubirea lor, iubirea`i vesnica, pe totdeauna, dar omul...
Omul nu stie. Omul, nu stie sa iubeasca.

Vrei sa inveti iubirea? Priveste catre cer. Si`ai sa`ntelegi atuncea, ca tot ce vezi in ceruri, te`nvata sa iubesti, iubirea eterna.


un pic te`am mintit, ca sa nu crezi ca viata ii chiar asa roz:)) sau dak ti ser pare prea gri, sa nu crezi ca`i chiar asa gri.
Viata e uneori gri, alteori pink, depinde din ce unghi, si din ce perspectiva o privim. :D

(imi pare rau ca nu am editat`o da, lenea`i mare cucoana :-D )

Un comentariu:

Unknown spunea...

editeaza te rog:))
cat despre luna...e a MEA!!! ... si nu stiam eu de ce cunosc deja ce ai scris:)) :">

Secretul fericirii

E țeapă, nu există un secret al fericirii. Toți știm că trebuie să fim fericiți cu ce suntem și mulțumitori pentru ce suntem și ce avem. Mul...