Vesnicul "de ce?"


Am inceput o "postare noua" cu gandul sa scriu ceva "frumos"....Am scris ,am scris si am sters, si apoi iar am scris si iar am sters. Am crezut ca o sa pot asterne un vers, si nu am reusit, am crezut ca pot descrie starea mea de spirit, si mi`am dat seama ca nu am o stare de spirit. cred...

Asa ca am scris asta si am postat. Poate azi imi lipseste inspiratia, poate luna se`ascunde undeva dupa nori,si m`a parasit. Totusi, asteptam sa vii "tu" sa imi spui ca ma iubesti, si nu ai venit, am ramas cu steaua singuratatii lui eminescu, am ramas cu amorul de plumb al lui bacovia...Am ramas singur cu tine, iar tu m`ai parasit..Unde esti?

Si nu as vrea sa stiu unde esti, mai mult decat as vrea sa aflu de ce te caut? Pe cine caut? pentru ce? Pentru ce caut sa imi impart inima in doua, cand o pot tine intreaga la mine.

De ce sa nu iti dau jumatate si tu sa imi dai jumatate, si sa facem impreuna, o singura inima?
De ce sunt aici si nu sunt acasa? De ce as fi acasa cand mi`am dorit sa fiu aici?
De ce incerc sa scriu ceva, cand nu pot, si de ce ai citi tu ce scriu eu?
Am multe "de`ce`uri" asternute in mintea mea plina de imaginatie, si nu mi le amintesc acum pe toate, am un " bad sector" pe memorie si mintea mea oricum nu lucreaza la ora asta tarzie. e doar ora 12 si 22. si totusi, e tarziu...

Un comentariu:

Unknown spunea...

si zici de mine ca am multe intrebari:))
si ma bucur ca esti sincer la faza cu memoria:-"

Secretul fericirii

E țeapă, nu există un secret al fericirii. Toți știm că trebuie să fim fericiți cu ce suntem și mulțumitori pentru ce suntem și ce avem. Mul...