Tu ma iubesti ?


Sting becul, parca dus departe pe ganduri. Ma gandesc la tine... La ochii tai, privirea ta dulce, si...vocea ta scumpa. Vocea ta, care de fiecare data cand o aud, imi da sperante, si...oricat as fi de suparat, imi reda bucuria sufletului, si`mi invioreaza inima.

Ma pun in pat, trag patura peste mine, una, doua, trei, e frig, si....Incerc sa adorm, dar nu pot. Ma gandesc oare ce faci? incep sa iti scriu un mesaj, dar ajung la jumatatea lui, il sterg, il scriu din nou, iar il sterg si ma dau batut. Tu..ma iubesti? Oare, te gandesti la mine?

Mi`e sufletul greu, si ....inima parca bate tot mai tare, cand ma gandesc la tine. Parca ar vrea sa sara din piept. Si timpul trece`asa de greu, si parca`asa de repede se duce. Si tu nu esti aici, si esti departe.
Esti departe...

Departe`i privirea ta blanda si scumpa,

Si vocea ta straina`i acum,
Mi`e dor sa`mi soptesti

Mi`e dor sa te vad,

Si doar privindu`ti chipul angelic,

Sa tresar, sa zambesc,
Sa traiesc, sa respir...

Si doar privindu`te,
Sa simt,

Si`atunci cand imi zambesti
,
Sa rad, sa plang,
Sa plang de fericire.

4 comentarii:

Anonim spunea...

pentru?? ;;)

Unknown spunea...

intrebarea nu ar trebuie sa fie pentru, asta ar fi de curiozitate(fara antecedente fata de cine a dat comentul mai sus:))) dar as vrea sa intreb...te-a juta sa iubesti?

Poteca sufletelor efemere spunea...

trebuie sa specific, ca tot ce apare aici, nu`i pt o pers anume? ce e doar un gand ratacit in mintea mea?

corinnah spunea...

ioi.copile, asa filosof esti cateodata. :)

Secretul fericirii

E țeapă, nu există un secret al fericirii. Toți știm că trebuie să fim fericiți cu ce suntem și mulțumitori pentru ce suntem și ce avem. Mul...