the moon will rise and shine...

incerc sa iti astern cateva cuvinte intr`un text document, pe care oricum mai devreme sau mai tarziu o sa il sterg. inchid ochii si mi te imaginez ca la prima intalnire. nu stiam daca sa te iau de mana sau nu, daca sa te sarut, sau daca sa ma rabd. nu stiam daca trebuie sa te privesc fics in ochisorii tai jucausi, si daca sa`ti vorbesc sau sa iti soptesc. nu stiam ce`nsemni in esenta, si cat de tainica si firava esti. am descoperit mai tarziu, ca duritatea inimii tale de diamant se sfarma in lucruri marunte, si ca lucrul acela marunt care te macina, eram eu.

in mintea mea erai imaginea pe care am incercat atata vreme sa o incadrez perfect in chenarul inimii mele, pe care am incercat sa o fac sa incapa acolo, si, fara prea multe straduinti, te`am plasat in locul potrivit. erai de`acolo. erai parca in casa ta. mi`ai scris cu slovele iubirii ganduri, simtiri, sentimente, mi`ai scris iubire, fara sa stiu. mi`ai scris iubire, si parca si`azi te simt ca nu esti acolo.

azi, esti doar o amintire. ti`am pierdut de mult intelesul, desi iti cunosc esenta. stiu ce anume te face, si stiu ca tu nu`ti pierzi credinta din "ceea ce te face". stiu ca tu esti din Dumnezeu, si ca in El te ancorezi. stiu ca esti aici, si esti departe, si stiu ca de departe tu ma cunosti mai bine decat ma cunosc multi de aproape. pentru ca tu, de departe, esti mai aproape de inima mea, precum sunt altii de aproape, si totusi departe de ea.

tu, esti singura care intelegi, care dezlegi, care legi, care descosi si care stii sa pansezi. "tu`mi cunosti jocul de cuvinte in care ne`nvartim fara sa vrem, il descifrezi asa usor, si atunci cand cuvintele nu`si au rostul, privirile sunt de`ajuns. gesturi, priviri, ganduri. totul fara cuvinte. asa cum am creionat amandoi candva.

4 comentarii:

Anonim spunea...

cea mai faina!!!

Anonim spunea...

:)) multumesc

Unknown spunea...

>:D< you know why...:P

Anonim spunea...

of course I do :-D >:D< dilly

Secretul fericirii

E țeapă, nu există un secret al fericirii. Toți știm că trebuie să fim fericiți cu ce suntem și mulțumitori pentru ce suntem și ce avem. Mul...