Luna...un rau necesar...?



Mi`aduc aminte cand... paseam incet cu pasi grabiti spre Luna, paseam asa agale pe`o carare necunoscuta, desi stiam tinta mea, stiam ca trebuie sa ajung la Ea, sa ii spun ce simt, sa`i spun ca atunci cand rasare, inima mea incepe sa bata atata de tare, incat imi trebuie o raza de soare s`o linisteasca. Si Luna fara stele, ce`ar fi? Si mai amar de`atat, ce`ar fi stelele fara Luna?

Si Soarele, maret cum e, fara Luna, ce`ar fi? Si in toata splendoarea lui, pazeste ziua singur, amar. Si ce`ar fi viata mea fara Luna mea?

Pasesc tot mai grabit spre ea, tot mai sigur, si in fiecare pas pe care`l fac, mi`aduc tot mai mult aminte de tine, ca si cum ai fi langa mine, si mana`n mana, alergam ca doi copii jucausi... Te uiti la mine cu ochisorii tai mari, te privesc pierdut in peisajul ce mi`l asterni la picioare, si`mi aduc aminte fiecare clipa trecuta langa tine. Traiesc in prezent si`n trecut, si mi`e dor tot mai mult de tine, si`astept... Te`astept ca`n prima zi cand ne`am intalnit sub cerul plin de stele, doar Luna ne pazea, si ingerii din ceruri, stelele ne cuprindeau intr`o liniste surda soptindu`ne dragostea.

Vrei sa fi Luna mea? Sa ne petrecem singuri spre rasaritul stelelor, sa calcam pe raze de Luna, sa pasim prin praful de stele ca pe nisipul marii. Sa ne cufundam in apusul Soarelui, pe malul iubirii, sa`ti soptesc cuvinte pe care doar noi doi le`am intelege...
Fii Luna mea...

3 comentarii:

Anonim spunea...

so sweet!

Anonim spunea...

hai...hai sa ne pierdem printre stele...sau mai bine sa ne apucam sa le numaram...stiind ca niciodata nu se termina...asa avem o vesnicie impreuna...legati de maini...impreuna!!!

Anonim spunea...

si sa calcam pe raze`aurii, sa ne lasam purtati de ganduri, sa punem nume fiecarei stele, si`o vesnicie sa zburam printre ele... hai impreuna, in nesfarsita lor tacere asurzitoare, impreuna de mana.

Secretul fericirii

E țeapă, nu există un secret al fericirii. Toți știm că trebuie să fim fericiți cu ce suntem și mulțumitori pentru ce suntem și ce avem. Mul...