#0601

un dor, ce inca n`am ajuns,
am pus in multe randuri,
multele`mi si simple ganduri,
am asternut de zeci de ori
ganduri, vise, doruri simple.
dar azi privesc trecutul meu,
si parca azi, nu mai sunt eu,
privesc speriat `napoi trecutul,
eram ieri, azi sunt dar maine nu stiu.

as vrea sa pot sa ma innec in mare iar,
in sfintele`i, sublime raze`n asfintit,
si sa rasar in fiecare dimineata,
ca sa privesc pamantul,
pe malul apei tulburate,
sa va privesc cum va plimbati,
si dimineata, si in asfintit.

azi, ma cuprinde iar un dor,
azi vreau sa`l privesc, si nu e,
azi,si nu doar azi, si ieri si maine,
si`as vrea sa povestim pe malul apei,
cu pasi domoli sa ne plimbam de`a lungul ei,
as vrea ca sa`l mai tin o clipa langa mine...
azi il caut si nu mai e.

apoi, din nou, pe malul apei trist,
imi plec privirea`n mare,
departe`n larg se scutur`o barca,
purtata de vant, tot mai tare se departa,
ma depart si eu inspre`oras,
in agitatia zilei de zi cu zi,
unde oamenii mor si azi, si maine si ieri,
si`unde gandurile nu`si mai au locul.

Un comentariu:

Anonim spunea...

superba poezie:* felicitari fineas:* te pup. diana

Secretul fericirii

E țeapă, nu există un secret al fericirii. Toți știm că trebuie să fim fericiți cu ce suntem și mulțumitori pentru ce suntem și ce avem. Mul...