caci tu esti eva.

sa scriu? sa scrii! 
de ce sa scriu,
de ce cand n`am motive,
si cui sa`i las farama`mi de iubire, 
cand dorul meu nu`l stinge nimeni,
si cui sa`i spun durerea mea, 
cand toti, fugar, grabiti, 
alearga incotro, se dau de ea,
si pleaca mai departe.


de ce sa`i scriu eu dansei,
cand ea nu`i mai aici,
si sa`i promit ca raze sfinte, dulci cuvinte,
si sa`i promit ca luna, si stelele am sa`i aduc.
de ce sa ti le`aduc iubire?
nu stii, ca locu li`i e pe cer?


de ce tu ma privesti asa de dulce,
nu stii ca eu, in mintea mea`s stingher,
ca locul meu nu este`aici, si nici pe cer,
nu stii ca noi, sortiti pieirii,
ca noi suntem si oameni, dar si din Dumnezeu?


nu stii, ca tot ce`am scris,
tot ce eu, tie ti`am promis,
ca locu lunii e pe cer,
ca razele`i, lovesc pamantul,
ca fiecare cant de floare,
ca fiecare rasuflare,
ca fiecare tril de pasarele, 
slavesc un singur nume?


cum as putea sa iti ofer ca eminescu?
cum as putea sa`ti scriu ca unui inger?
ca tu, esti doar din Dumnezeu preasfantul,
tu nu esti Dumnezeu. ci tu esti eva.
si te iubesc, dar ...

Un comentariu:

Anonim spunea...

minunat.

Secretul fericirii

E țeapă, nu există un secret al fericirii. Toți știm că trebuie să fim fericiți cu ce suntem și mulțumitori pentru ce suntem și ce avem. Mul...