Fara drepturi de autor!

Mai devreme, minunatul nostru site de socializare "Facebook" imi reda la news urmatorul status:

"Am intalnit in viata persoane pentru care am facut totul, totusi de la multi nam primit nimic in schimb. Dar am invatat ceva !
Am intalnit in viata persoane care credeam ca mis prieteni adevarati , iam iubit ca pe un frate ,dar mau dezamagit . Totusi am invatat ceva !
Am intalnit in viata persoane care mau urat , totusi prin o vorba buna , acuma imi sunt prieteni , Si am invatat prin asta ! 
Am vorbit de rau pe multi , care nu meritau ..eii in schimb mau acceptat asa cum sunt ....in viata are totul scopul lor ,tu trebe doar sa te astepti de la toate ;)"  (Ioan Petca)


Pe care l`am luat fara drepturi de autor de la Ioan.  Fara pareri de rau. Nu pot sa spun decat, viata te invata cum stie ea mai bine. Daca te lasi invatat de ea o sa te doara. Daca te lasi invatat de "prieteni" o sa te doara si mai rau. Pana la urma toti trebuie sa invatam, sa ne maturizam, sa lepadam ce era copilaresc, sa ne alegem prietenii adevarati si sa mergem mai departe. Cum mergi mai departe? Simplu. Privind inainte. Cand privesti inapoi nu esti vrednic sa mergi inainte. Noi nu traim in trecut. Savuram prezentul si privim in viitor. 

Un alt status care mi`a atras atentia si care mi`a placut a fost urmatorul:

"Stări de spirit, asta trebuie dat altora; nu conţinuturi, nu sfaturi, nu învăţături.." (Madalina Valean)

Pe asta de unde l`am furat? De la o fata pe care o cunosc de cand ma jucam in spatele blocului cu verisorii mei. Adevarat. Toti stim da sfaturi, invataturi si ....continuturi. Dar cel mai important e sa dam altora o stare de spirit, si cel mai greu. Nu o putem da pur si simplu. Ea nu se ofera ca pe`o prajitura. Si daca ar fi asa molipsitoare ca un zambet. Si.... ce stare de spirit dai? Sa fie una care sa bucure! Si`atunci cand ai sa primesti inapoi un fel de:" Tot timpul cand vorbesc cu tine, ma simt mai eliberat, fericit. Starea ta de spirit parca ma face sa fiu bucuros." Atunci sa sti ca ai reusit! Nu te da batut.

And, for the last. I got another one here:

"Nu poți descoperi noi oceane până nu ai curajul să pierzi din vedere țărmul." (Motogna Tabita)

Chiar nu se poate? Deloc! Se cam leaga de primul, asa ca, priveste inainte! Nu te inspaimanta cand vin valuri care par ca te doboara. Inainte si la Isus! Cu Credinta.

Sper sa nu va fie cu suparare. :-D Si daca v`a fi cu suparare, ce sa zic, "sue me!" :)) Am un avocat bun. 

Un comentariu:

D. spunea...

Bun sfat :d

Secretul fericirii

E țeapă, nu există un secret al fericirii. Toți știm că trebuie să fim fericiți cu ce suntem și mulțumitori pentru ce suntem și ce avem. Mul...