Sentiment.

     

      Uneori, cand stau ascuns in cochilia mea imi pare ca valuri n`au sa mai treaca. Ca oamenii nu se vor schimba niciodata si ca Dumnezeu ne priveste doar de sus fara sa se coboare in multimea de strigate de durere. Desi stiu ca nu`i asa, ceva ma impiedica sa cred asta. Sentiment. 
      Ma izbeste din toate partile un val rece ca de gheata si ma arunca de la o parte la cealalta a vasului meu scufundat pe jumatate. Desi stiu ca are sa iasa soarele in curand, ca furtuna are sa treaca si ca totul o sa fie in curand bine, ceva ma impiedica sa cred asta. Sentiment. 
      Pentru ca din cand in cand, se isca cate`o furtuna napraznica pe marea vietii acesteia. Parca venind de pe lumea cealalta si tragand dupa ea toate puterile intunericului. Toti demonii si toate bestiile pamantului, doar doar au sa inghita tot ce`a mai ramas bun in om. Desi stiu ca Salvatorul e aproape, ceva ma impiedica sa cred asta. Sentiment. 

Sentiment ce`ascunzi in inimi
Dor, dureri, melancolie
Tu ce`ascunzi a lumii frica
Si ineci tot intr`o clipa
Dor ce parca nu mai trece
Lasa tot pustiu si rece
Nu te prinde sa te duca
Intunericul in a lui lupta?
Nu te`alunga vreo naluca?
Tu ai vrea sa spulberi totul
Tot ce`i mai frumos in suflet,
Zambete si amintiri.
Un strop de iubire mai vrem
Ce`i sfant si curat sa ramana!

2 comentarii:

D. spunea...

Eu mi-as dori ca timpul sa treaca foarte, foarte repede:d
As vrea sa nu mai fiu pe acest pamant si as vrea asta chiar acum.

Poteca sufletelor efemere spunea...

Inseamna ca esti in asentimentul meu. welcome in my world. >:D<

Secretul fericirii

E țeapă, nu există un secret al fericirii. Toți știm că trebuie să fim fericiți cu ce suntem și mulțumitori pentru ce suntem și ce avem. Mul...