vara rece

Ma pierd din nou pe`aceleasi poteci
Pe care ieri credeam ca n`am sa le mai vad veci.
Ma pierd din nou in cuvintele`mi seci
Ce`aduna valuri din furtunile reci...
M`ascund dupa ganduri
Ma framant iar in randuri.

Ma pierd iar ,si iar in privirea`ti
Tu crezi ca stiu totul
Iar eu, nechibzuit ma arunc intre valuri
Sa te caut in razele lunii
Sa te`aduc inapoi langa mine.

Aceleasi poteci batatorite de multi pasi
Aceleasi cuvinte ce seaca inima 
Aceleasi furtuni ce`aduc rece sufletului meu 
Aceleasi ganduri ce`mi framanta inima
Si`mi chinuie sufletul.
Acelasi suflet. Aceeasi inima. Acelasi eu. Alta muza. 

Un comentariu:

D. spunea...

Superb:x
Sunt niste versuri chiar foarte frumoase:x

Secretul fericirii

E țeapă, nu există un secret al fericirii. Toți știm că trebuie să fim fericiți cu ce suntem și mulțumitori pentru ce suntem și ce avem. Mul...