Te`am cautat

De obicei cand scriu, e despre iubire. Si cand e despre iubire, e despre tine. Sau cel putin era. Nu te mai gasesc. Te`am cautat in privirile gingase, ochi caprui si verzi si`albastri. Te`am cautat in privirile blande...

Te`am cautat, iubire, te`am cautat in astrii
Printre raze de lumina, de argint, in praf si`n aur
Te`am cautat zadar in stele,
Si mi`am zis "tu nu esti asa de departe".
Te`am cautat apoi in picuri, si in norii cenusii,
In albastrul cerului senin de vara,
Ascultam cum picuri de departe
Bat pervazul geamului murdar,
Insa tu, acolo nu erai.
Picuri erau un cantec
De durere, despartire nu iubire.
Te`am cautat in flori de camp
Printre bazait de`albine
Te`am cautat in cantec
Dulce sunet dat de coarde
Unduind prin aer note
Rupte dintr`un cor de ingeri
Asezate pe`o chitara.

Te`am cautat in chipuri,
In priviri si glas duios
Te`am cautat in inima`mi
Dar mai apoi cand am crezut
Ca te`am gasit, tu ai plecat.
Te`am cautat,
Si am ramas s`astern in versuri
Iubiri ce praf s`ales de ele.

Niciun comentariu:

Secretul fericirii

E țeapă, nu există un secret al fericirii. Toți știm că trebuie să fim fericiți cu ce suntem și mulțumitori pentru ce suntem și ce avem. Mul...