Si iar alerg descult pe'un drum fara speranta Gandind c'am sa'ntalnesc iubirea
Crezand ca tu ai sa apari in cale
Si iar imi frang inima'n disperare.

Cu fericirea nu m'am inteles
Decat cu'amaraciunea
Durerea, pactul m'a pus sa il semnez
Cum ca de cate ori in cale
Am sa'ntalnesc iubirea
Sa n'o ating, sa nu o simt
S'o vreau si sa n'o am.

Dar daca tu, cu gingășia'ti
De lanturile mele'ai sa ma scapi
Tot ce'ti promit e sa fiu om
Sa ma desprind din lumea de cuvinte
Sa nu mai scriu despre iubire
Ci sa o simt cu tine.

Sa ma transform chiar eu
In tot ce-am scris vreodata
Sa fii pasiunea mea
Nu in cuvinte ce se frang murdare pe hartie
Ci in inimile noastre muribunde.

Noi sa traim ca într-o poezie
Nu poezia ca un om
In slava ridicata prin cuvinte
Simtiri si sentimente.

Niciun comentariu:

Secretul fericirii

E țeapă, nu există un secret al fericirii. Toți știm că trebuie să fim fericiți cu ce suntem și mulțumitori pentru ce suntem și ce avem. Mul...