Pentru tine, pentru mine

Mi-e dor de... Tine
Si nu mi-e dor de ieri de azi   
Mi-e dor de cand erai cu mine
Si'i mint pe toti ca te'am uitat
Ca nu mai vreau nimic cu tine
Si am ajuns ca sa ma mint chiar si pe mine.
Dar inima nu minte. Inima știe.
Ea stie ca atunci cand rad
Si cand zâmbesc, sunt tot un plans
Si ma topesc ca ceara'n lumânare
Cand zi de zi de pe poteca de sub salcii
Tu nu apari, pășind agale.
Si de'ai veni fugind, si'agale
Si de'ai veni macar...

Si de'ai veni
Ti'as saruta talpa piciorului
Ca te'a adus la mine.
Si de s'ar scurge zile
Nisipul din clepsidra vietii
As mai intoarce'o data
Si inc'o data, pentru tine.
Si Pentru tine, si pentru mine.

Niciun comentariu:

Secretul fericirii

E țeapă, nu există un secret al fericirii. Toți știm că trebuie să fim fericiți cu ce suntem și mulțumitori pentru ce suntem și ce avem. Mul...