does happiness need a title?


Cand mi'am ascuns privirea'ntaia oara,
In ochii verzi ce'au rasarit pe fatza ta,
Printre suvitele carliontate,
Ce'mpodobeau atata de frumos fiinta ta,
N'am inteles de ce nici luna, nici stelele
Nu'mi mai pareau asa frumoase,
N'am inteles de ce
 privirea ta insenina intreaga fiinta mea.
N'am inteles misterul ochilor tai verzi.
Iar zambetul tau copilaresc,
Prin mintea mea fugea si se juca.
Si azi, incerc sa'l prind sa'l pun in rama,
Sa'l tin doar pentru mine,
Si'n fiecare dimineata, privind spre el
Sa'nvat ce'i fericirea.
Ce'i fericirea? E'un strop de bucurie trecator,
E'o mica raza de speranta, in lume
Ce'apune ca atunci cand cade'o stea.
Si sta ascunsa ani de'a randul,
Sub umbre'adanci si reci fiori,
De'ai sa gasesti in lume fericirea,
Sa ii soptesti ca imi e dor de ea.
Si'apoi, cand chipul tau rasare in privirea mea
Mi'aduc aminte, sa nu mai caut,
Doar sa'nvat sa ma bucur de ea.
Sa'nvat ca fericirea mea, e scrisa in privirea ta.

Niciun comentariu:

Secretul fericirii

E țeapă, nu există un secret al fericirii. Toți știm că trebuie să fim fericiți cu ce suntem și mulțumitori pentru ce suntem și ce avem. Mul...