micutza floare...


Am sa'ti culeg o floare,
O floare cu iubire,
Din spini si maracini;
Cea mai frumoasa floare,
Sa'ncante zambetul tau copilaresc
Sa'nveseleasca privirea ta
Si sa'ti sopteasca'n taina noptii:
Tu! Esti cea mai frumoasa stea
Esti tot ce'a rasarit vreodata
Fumos in lumea mea.
Tu esti o floare rara,
O stea din rasarit, esti inger
Luceafarul ce'mi lumineaza'n noapte
Esti tot ce mi'am dorit.
Te rog! Zambeste'o data,
Vreau ca sa fur o raza
Ce sta ascunsa in privirea ta
Vreau sa'ti sarut privirea dulce
Sa'nsenineze viata mea, privirea ta!
Tu! Esti tot, esti totul pentru mine.
Asa'i sopti micuta floare,
Ingerului rasarit,
Apoi se ofili in dragostea'i.
O umbra fu micuta floare,
In fata ei, si un suraS
Sa'i faca ziua dulce.
S'a ofilit micuta, de dragostea ei nepieritoare...

Niciun comentariu:

Secretul fericirii

E țeapă, nu există un secret al fericirii. Toți știm că trebuie să fim fericiți cu ce suntem și mulțumitori pentru ce suntem și ce avem. Mul...