ganduri risipite



Nu ti'e dor? Dor de iubire? 1.
Nu ti'e dor de dragostea curata?
Ti'e dor? De'un sarut dulce pe pleoape
De'o raza suava de privire
De ochii ce te privesc cu pasiune...
Si vocea care'ti canta'n soapte
Acorduri de iubire....
Si nu ti'e dor de'o mangaiere,
De'o'mbratisare'n zilele grele?
Un zambet care'ti spune "te iubesc"
Cand toti in jur dispretuiesc
Iubirea ta curata, iubirea ta sfanta,
Un zambet ce'ti aduce fericirea
Si care'ti spune "sunt aici, doar pt tine"...
Sa'ti arat ca tu esti totul pentru mine.
Ti'e dor....?




As putea scrie o carte, 2.
Cu cuvinte ratacite
Si'as putea face istorie
Din cuvinte prapadite
Si de'as aduna manunchi
Tot ce'i mai frumos in lume
Tot cuvantul minunat
Tot cuprinsul zarilor,
Si parfumul florilor,
si tot n'as putea a'ti spune
In cuvinte'mpodobite cu atata maiestrie,
Cat esti tu de minunata
Si cat esti de frumoasa.
N'as putea doar in cuvinte.





Si'acum doar amintirea ta'mi inunda gandurile toate, 3.
Doar chipul tau angelic patrund cu o privire,
Si tu esti tot ce mi'ai ramas, in amintirile'mi
Ce's nepatrunse de ganduri omenesti.
Doar tu, privirea ta copilareasca
Doar gandul tau in gandul meu,
Doar frumusetea ta pura si sfanta,
Zambetul dulce ca de catifea
Si vocea'ti palida rasuna ca ecou
Urechile'mi surzind de melodia ei.
Mirosul tau dulce'acrisor,
Ce imi patrunde toata firea,
Ma las'asa cuprins de necuprins
Ma lasa necuvantator,
Sorbindu'ti toata frumusetea.
Tot ce'i frumos in lumea ta,
sa capturez doar pentru mine,
Ca sa te am pe tine doar a mea.




Imbratisarea ta, e'atat de dulce pt mine
Cand simt caldura
Bratelor tale firave
Cu drag cum ma cuprind
Si simt bataia inimii tale
Ce'i plina de iubire
Atata de puternic bate
Ca ai trezit in mine
Un sentiment profund
Un sentiment de dor.... Sau de iubire.
Acum mi'e dor de tine!




Nebun sa fiu eu singur
In lumea asta mare
Sa fiu nebun, legat,
Si tot nu'mi pasa mie,
Sa nu'ti pese nici tie!
Tu da'mi iubirea toata
Doar mie da'mi'o!
Sa fiu nebun de dragoste nebuna
Sa fiu legat in lanturi de iubire
Sa'mi pierd tot ce'am avut
Si sa raman cu'o amintire
Vreau sa raman doar in iuibire.
Sa'mi spuna toti ca sunt nebun,
Eu te vreau doar pe tine.
Sa'mi spuna toti ca sunt pierdut,
Ca nu mai am vreo sansa,
Eu tot te vreau pe tine!
Iubirea ta imi este leac
Zambetul tau, surasul...!
fii totul pentru mine.

Niciun comentariu:

Secretul fericirii

E țeapă, nu există un secret al fericirii. Toți știm că trebuie să fim fericiți cu ce suntem și mulțumitori pentru ce suntem și ce avem. Mul...