nu stii de ce...?

Din simplu motiv ca am in ultima vreme cam o mie una "de ce'uri" in mintea mea care nu imi aduc nici o rezolvare la problemele care le am, si nu imi aduce nici usurare in suflet, nici alinare,  m`am hotarat sa le pun capat :-D pentru ce atatea "dece"?  Fa si tu la fel!


poate`ntr`o zi noi vom afla,
de ce`i asa...?
de ce ? le stie doar Isus,
de ce`i asa cand este greu?
de ce`i asa si nu`i usor?
de ce e viata ast`amara?
de ce?
de ce sa`mi pun atatea intrebari,
de ce, si fara nici un rost?
de ce ? de ce`i asa, o stie El!
de ce ti`e sufletu`ncarcat,
pentru atatea de ce`uri?
dar lasa`te eliberat,
de ce`i asa,
curand noi vom afla...

Niciun comentariu:

Secretul fericirii

E țeapă, nu există un secret al fericirii. Toți știm că trebuie să fim fericiți cu ce suntem și mulțumitori pentru ce suntem și ce avem. Mul...