frozen


As vrea sa'ti spun cat te iubesc!
Cuvinte simple sa'ti vorbesc;
Dar iarna'n geru'i friguros,
Iubirea, sufletul, si inima
Mi le'a racit pe veci,
In umbra unor zambete de gheata.
Mi'a'ntepenit si zambetul pe buze,
Si'am incercat sa rad si sa ma bucur.
Inima'nceteaza a mai bate,
Picioarele'mi se'opresc.
In pragul toamnei, printre frunze.
Iar fulgii care'au aparut,
Mi'acoperira gandurile toate,
Sa nu'ti mai spun cuvinte dulci,
Sa nu iti mai arat iubirea.
Mi'au inghetat inima, gandul,
Mi'au inghetat iubirea toata,
Tu parca nu m'asculti, nu ma iubesti,
Si nu ma vrei, si esti de gheata!
Dar eu m'apropii tot mai tare...
Tu nu clipesti, tu nu vorbesti
Tu nu m'asculti, nu ma iubesti.
Suntem doi ingeri, doua povesti.
Suntem doua povesti, de necitit
De ne'atins, soptite'n amintiri stinghere,
De pe'un amurg pe celalalt.
Eu te privesc, tu ma privesti de gheata
Eu iti zambesc, tu imi zambesti cu rece
Eu iti soptesc, tu te topesti.
Iar eu raman privind,
Si petrecandu'ti amintirea.
De tot eu ma racesc,
Si ma prefac in iarna,
Sunt gri, sunt rece,
Strapung cu ganduri ceru si vazduhul,
Iara privirea mea topeste norii.
Si tu nu esti.

Niciun comentariu:

Secretul fericirii

E țeapă, nu există un secret al fericirii. Toți știm că trebuie să fim fericiți cu ce suntem și mulțumitori pentru ce suntem și ce avem. Mul...