omule!

Omule! Sunt uimit de frumusetea celulelor asezate pe chipul tau, intr`un joc minunat de desen artistic, uimit de gandurile tale marete, visurile tale indraznete, faptele tale vrednice de lauda. Omule, Creatorul care te`a intocmit, a stiut ce face. A stiut ca atunci cand o sa priveasca din spatele cortinei la tine, o sa isi desfete privirile in tine, si`o sa ramana uimit de atata bogatie de vise, ganduri, fapte... A stiut el ce face.

Azi, omule, am venit sa bat la usa inimii tale, sa vad cine esti cu adevarat. Am auzit multe lucruri, bune si rele despre tine omule. Am auzit ca ai mai multe fete, ca ai o rautate in suflet, ca gandurile tale nu`s toate bune. Si am vrut sa stiu ca nu`i adevarat. Am vrut sa stiu de la tine ca nu`i asa. Dar omule, cand am venit sa bat la usa inimii tale, parca un aer rece imi taie respiratia. Gandul ca am sa raman dezamagit, ma opri sa bat.

Eu sunt o raza de soare omule, sunt cantecul pasarelelor, sunt zumzaitul gandacilor primavara. Si am venit sa te vizitez. Sa simt dragostea omeneasca. Sentimentul acela sublim, dar lasandu`ma cuprins de ea, am aflat frica de a nu fi ranit. Am aflat durerea de`a fi dat la o parte. Am aflat sentimente de nedescris. Lucruri pe care nu le`am mai intalnit.

Omule, esti minunat. Esti frantura de Dumnezeu. Esti chipul Lui, framantat intr`o mana de lut, cu suflarea Lui, cu gandul vesniciei, cu atatea lucruri bune. Dar omule, esti doar om. Esti doar o umbra a dumnezeirii, sangerezi, suferi, visezi, si visele tale nu devin totdeauna realitate. Esti doar licarire care nu se vede de departe, o nota pe`un portativ, care`si uita gama.

Omule, ai doar o viata, traieste`o bine. Nu`ti uita gama, nu uita sa iubesti cu toata inima, cand iubesti, chiar daca suferi. Dragostea e singurul sentiment care te ridica pana la cer, si chiar inainte sa saruti Luna, te trage inapoi si`ti da o tranta de pamant. Cu capul in stele, cand iti revii, te intrebi daca totul a fost doar un vis urat sau realitate, se merita sa mai incerci sau nu? Nu mai incerca. asteapta.

Omule... Adu`ti aminte de Creatorul tau.

Niciun comentariu:

Secretul fericirii

E țeapă, nu există un secret al fericirii. Toți știm că trebuie să fim fericiți cu ce suntem și mulțumitori pentru ce suntem și ce avem. Mul...