Amara

Asa usor se clatin'omenirea?
Asa, asa usor se clatin'omenirea!
Picioru asa usor se'abate
Iar inima incet se umple
De'amaraciuni, dureri
Si'n chinuri groaznice se zbate.
Asa usor, o doamne?
Asa usor copile.
Usor, precum adie vantul
Precum se scutura o floare.
Cum bate vantu'n barca
Se clatina pe valuri,
Asa usor adie a furtuna
Si picuri mari, greoi vin de departe.
Cu norii gri, furtuna'n graba vine.
Dar El? e'aici, a adormit in barca.
L'ai adormit in barca frate!
Furtuna vine cu furie,
Si valuri vin in vijelie.
Iar eu, incerc ca sa privesc departe
Dincolo de nori, dincolo de furtuna,
Si printre picurii ce pica
Incerc sa Il zaresc cum vine peste valuri.
Dar nu e.
Nu e lumina, nu'i soare.
Nu'i pic de har, nici bucurie
E totu'un gri amar
Si totu'i lacomie.
Nu'i har, nu'i bucurie...
Si'as sta sa'mi bata'n tampla cerul
Cu coatele pe'o margine a lumii
Si sa privesc cum trece viata
Dar nu pot,
Astazi mai mult ca niciodata, nu pot!
Azi iar nu pot.
As vrea sa te privesc cum treci viata
Doar sa te vad, sa nu te'ating caci esti amara.
As sta sa mor de dorul tau, far sa te'ating si sa te vreau vreodata.
Dar imi esti blestemat'aicea jos
Ca sa te duc pan'la mormant
Si sa te'ngrop in lutul galben.
Am sa te port, viata, am sa te port!
Am sa te iau cu mine peste tot.
Pan'la mormant, ca draga mai imi esti
Pana la lacrimi mi'esti de draga.

Niciun comentariu:

Secretul fericirii

E țeapă, nu există un secret al fericirii. Toți știm că trebuie să fim fericiți cu ce suntem și mulțumitori pentru ce suntem și ce avem. Mul...