Imbatranim...Nu uita sa iubesti !



Imbatranim iubito, iubitule,
Iubitii mei, imbatranim !
Noi rasarim incet, pe`aripi de vant,
Purtati cu cald pe razele de soare,
Nastem iubiri de ne`nteles,
Si ne`ntelesi suntem o viata`ntreaga,
Nu ne`ntelegem intre noi,
Si`ncet, iubitii mei, imbatranim !

Am rasarit in razele de soare,
Si`am inflorit in toi de primaveri
Ca mugurii de floare rara,
Apoi gustam iubirea,
Iubirea`ceea ne`nteleasa dintre noi.
Iubirea`ceea cruda si vulgara,
Ce ne aduce`n prag o primavara,
O primavara rara, uitata de mult de altii...
Si`apoi, uitam si noi ! Imbatranim.

Noi rasarim, ne nastem din iubire,
Inmugurim, si din priviri ne stim,
Si ne cunoastem ca de cand eram copii,
Traim in dragoste, iubire,
Si`ncet, iubitii mei imbatranim!
Si`i cruda batranetea, si tot la fel de dulce,
C`apuci sa`i gusti singuratatea,
Doar daca tineretea, nu`ti fura viata,
Doar daca sti sa gusti iubiri de ne`nteles cand esti copil.
Si stii s`alergi spre rasarit pe valuri,
Sa`neci in mare luna cand esti langa EA,
Si sa ascunzi o stea`n privirea EI!

Hai sa iubim!
Sa ne iubim ca si Tezeu si Ariadna,
Sa ne iubim, cu`atat ramanem
Atat, nimic mai mult,
Atat ramane cand imbatranim...
Hai sa iubim,
Pana cand negrul nor,
Acela dor ce`aduce nemurirea,
Nu ne ajunge di`napoi.
Nu ne impiedica pe drum,
Si nu ne ia apoi...
Hai sa iubim pana nu`mbatranim!
Iubitii mei, oricum imbatranim!


Un comentariu:

.Rebecca Grigore. spunea...

.hehe` very nice. :)
.despre iubire scriu si eu. ;x

Secretul fericirii

E țeapă, nu există un secret al fericirii. Toți știm că trebuie să fim fericiți cu ce suntem și mulțumitori pentru ce suntem și ce avem. Mul...