"the sweet taste of betrayal"


Fiecare zi e un nou inceput. O noua experienta "despre viata" si un nou mijloc sa afli lucruri noi. Sa vezi locuri pe care probabil nu le`ai mai vazut, si sa inveti lucruri pe care nu le`ai stiut. Ar fi frumos daca viata ar fi mai mult decat lacrimi, daca ar fi doar zile cu soare si cer senin. Nu? Ar fi atunci raiul pe pamant....

Dar, ce vream sa zic, este ca asa cum in fiecare zi poti invata lucruri noi, tot asa poti sa ramai tot mai dezamagit. Sa afli lucruri pe care nu te asteptai sa le afli si sa spui ca mine "the sweet taste of betrayal". Involuntar. De cate ori nu ai fugit la prietenul tau cel mai bun sa`i spui ceva, si a doua zi ai aflat ca ceea ce trebuia sa ramana intre voi "a sarit gardu la vecinu" si de acolo mai departe, si in curand erai inconjurat de oameni care te arata cu degetu. Asta se numeste barfa, si se pare ca pe langa vocabularu vulgar si prostia care domneste in tare care se intinde de`a lungul Carpatilor,de la invecinarea Transilvaniei cu Ungaria si pana la Marea Neagra, si pe tot taramul Romaniei din nord pana la delimitarea care o face Dunarea in sud, suntem nascuti cu barfa si cafeaua dela prima ora a diminetii, care implica vocabularul vulgar, glumele de prost de gust pe care intamplator le`am vizualizat pe posturile de televiziune si insistenta in prostie... De ce suntem vazuti asa rau de catre ceilalti? De ce suntem si prosti, si fuduli?

De fapt, m`am lasat dus de val cu descrierea facuta mai sus, intentia mea era caracterizez tipicul prietenului care iti zambeste frumos si te iubeste (atata de tare incat te doare sa ii spui verde`n fata ce nu`ti place la el) si cand ii intorci spatele, isi deschide gura larg, si te barfeste.

Alege`ti cu grija prietenii, pana si cei mai neinsemnati dintre ei, alege`i cu grija, si oricat de mult i`ai iubi, oricat de multa incredere ai in ei, tine minte, nimeni niciodata n`o sa poata tine un secret, si un secret e acel lucru pe care atunci cand il stiu deja doua persoane, nu mai este secret.

Nu mi`au placut niciodata lucrurile ascunse, minciunile, si inselatoriile, si de fiecare data cand am aflat de lucrurile astea, oricat de drag mi`ai fost, oricat de mult te`am iubit, te`am uitat intr`o clipa.

Ai grija cum iti alegi prieteni, si poate nu aici gresim multi, ai grija ce le povestesti, ai grija cum iti deschizi inima fata de ei.!

Niciun comentariu:

Secretul fericirii

E țeapă, nu există un secret al fericirii. Toți știm că trebuie să fim fericiți cu ce suntem și mulțumitori pentru ce suntem și ce avem. Mul...