oh, clipa dulce...

e`asa de dulce prima clipa
si`asa de repede te impresoara
e`asa de dulce iar si iar,
si`ai sa`i cedezi,
pana`ntr`o vreme, cand ai sa spui
e ultima povara.

iti frangi`n inima pacatul,
si sufletu` ti se inegreste tot mai tare
te frangi mahnit in clipa asta trecatoare,
si`ai sa`ti adormi in clipe constiinta,
ai s`o sufoci fara sa stii,
fara sa vrei adormi si tu.

si intr`o zi privind uimit la stele,
te`ntrebi, o, Doamne, tu le`ai creat si pe ele?
chiar Tu, ai scris iubirea intre ele?
Cuvantul Tau le`a dat viata,
Speranta tu ai pus`o`n a lor raze?
Si`n praful lor de stele, ai pus o mangaiere?

Nu`i greu sa scapi viata printre degete,
Nu`i greu sa uiti tot ce`i mai sfant in lume,
e`usor asa, ca ploaia care cade din inalt,
e mai usor ca roua, pacatul te`nfasoara.
si te aduce iar in vale. in valea de oase uscate.

si`ai sa privesti acol mirat,
si tu nu stii, ca esti chiar printre ele,
dar Doamne, si eu sunt ca si ele?
esti, da! esti fara vlaga,
prin vine`ti curge vantul disperarii.

De cand? De cand sunt Doamne`aici?
si stai o clipa fara s`astepti raspuns.
si cugeti iar la stele, dar voi, voi nu mi`ati spus nimic,
ah, vai, de ce sunt iar aici? mai ieri eram in culme.

si tu nu stii copil pribeag,
c`am dat la moarte Fiu de Imparat,
c`a suferit osanda`ti pe Calvar,
batjocura si chinul tau!
si azi te`neci in clipe de placere trecatoare,
si azi te`nchini la bucurii de`o clipa,
asa de mult, asa de tare.

de vrei sa vii, apuca`Ma de mana,
si`o sa privim intreaga Mea creatie,
Am sa`ti arat geneza lucrurilor trecatoare,
cum te`Am creat acolo in Eden,
si`ai sa`ntelegi, iubirea ce ti`o port.

nu sta o clipa! regreta`ti tot trecutul,
sa`ti para rau de fiecare firicel de timp pierdut,
ca roua treci, la rasaritul Soarelui etern,
esti ca nisipul in clepsidra,
azi esti aici si maine esti trecut.
maine esti nici macar o umbra.

Dar vino, intoarce`te, pana nu`i prea tarziu,
mai e putin, si se va auzi un glas de trambita.
mai e putin, si ce vei zice`atuncea?

Un comentariu:

Anonim spunea...

chiar imi place :) >:D< :*
si nu uita...sa te rooogi :*

Secretul fericirii

E țeapă, nu există un secret al fericirii. Toți știm că trebuie să fim fericiți cu ce suntem și mulțumitori pentru ce suntem și ce avem. Mul...