ai plecat.

Si de`as privi la luna,
si`ntreg seninul ti`as sopti,
de te`as privi in asfintit,
Sa`ti vad chipul de inger.
Pe raze`ncet ti`as picura in suflet,
cu picuri de roua,
iubiri ce`ncet le`ai stinge,
Si`n mari de`uitari le`ai ineca,
Mi`ai inec`amintirea,
Si zambetul ce l`am furat,
din inima`ti inchisa.
Sopteste`mi durerea ta,
Si ma`ndulceste cu privirea ta,
Priveste`ma clipind mai rar,
Sa nu iti uit privirea.
Ramai, sopteam incet spre luna,
Cu gandul atintit spre tine,
Ramai, si vorba mea
in marea de stele se`necase...
Tu ai plecat!

2 comentarii:

Anonim spunea...

caci daca nu plecam....nu ramneai doar tu cu luna...eram si eu...si cui sopteai tu tot ce ai cu lumea?!? nu e nimic de regretat...ca am plecat sau ca as fi stat....e totul ins'de apreciat...ca am plecat si tu ai stat....:*

Anonim spunea...

ei anonimo anonimo:)) iti dau o bataie. imediat:))

Secretul fericirii

E țeapă, nu există un secret al fericirii. Toți știm că trebuie să fim fericiți cu ce suntem și mulțumitori pentru ce suntem și ce avem. Mul...