reason for my new post.



Mireasma florilor divine,

ce infloresc gradina mea,

Surasul razelor de soare

Ce'nsenina privirea ta

Parfumul florilor de tei...


Iar seara'n asfintit

In jocul ultimelor raze

Eu te priveam cum straluceai

Si chipul tau de inger

Privirea'mi linistea.


Aveai in taina vorbelor o pace

Si in priviri purtai divinul

In chipu'ti oglindeai seninul

Cum numai marea, luna oglindea.

Si te'am privit clipe si zile,

Si ochii nu mi'i saturam,

Erai un inger pe pamant,

Ce'n suflet dragostea purta,

'n priviri cerul senin,

In paru'ti moale auriu

Carlionti ascundeai

Si vocea ta,cantarea

Ce'n suflet pacea aducea.


Azi te privesc cu drag

Si parca tot mai mult

Inima'mi topeste'n rauri,

Valuri ce dau peste maluri

surasurilor iubirii sfinte.


Si tu ma privesti printre ramuri,

Ma petreci cu privirea incet

Ma iei de mana si'apoi

Ne pierdem in zare.

Printre picuri ne pierdem

Ne'naltam pan'la stele.

Ne prefacem in ganduri

Si'un gand ne prefacem

Din doi ,unul.

Si unul ramanem pe veci.

Niciun comentariu:

Secretul fericirii

E țeapă, nu există un secret al fericirii. Toți știm că trebuie să fim fericiți cu ce suntem și mulțumitori pentru ce suntem și ce avem. Mul...