vreme trece, vreme vine


Credeam ca trece vremea,

Ca trece timpu,

Credeam ca pica frunza,

Si cad fulgii de nea.

Credeam ca trece vremea, dar eu treceam.

Trecea incet copilaria,

Trecea, treceam si eu incet

Trecuse tineretea,

Incet trecea si nu stiam,

Treceam si eu.

Azi stau mi'aduc aminte de copilarie

Mi'aduc aminte de bunici,

De verisori cum ne jucam afara,

De prieteni, i'am avut acuma nu'i mai am.

Tinerete, flori albastre,

Dorul marilor iubiri,

Dorul prietenilor dragi,

Toti se duc, se duc cu vremea,

Si toti se trec, trecem si noi.

Trece anul nou din nou

El doar ne poarta ce'am facut,

Dureri tristeti si fapte,

Noi am trecut, el sta in loc.

Doar noi treceam...

Niciun comentariu:

Secretul fericirii

E țeapă, nu există un secret al fericirii. Toți știm că trebuie să fim fericiți cu ce suntem și mulțumitori pentru ce suntem și ce avem. Mul...