cuvinte


zdrobeste`mi fiinta ranita de dor,
te las sa`mi sfasii sufletu`n mii de bucati,
imi arde cu dor dupa dor fiinta,
ma usca incet cum se usca pamantul,
de seceta verii, si ploaia`ntarzie`aparea.

mi`e dor de iubire, asa mi`e de dor,
te caut in luna si`n stele,
te caut pe`aripi de iubire eterna,
te caut ca mai demult printre razele lunii,
cum coborai tu, sfanta, la mine,
te caut si azi si nu te gasesc...

in noaptea adanca ma uit catre cer,
un dor cheama alt dor, si`i fara hotar,
marea de doruri cumplita,
cumplit te doresc, te astept c`altadata,
cumplit mai suspin printre lacrimi amare.

nu esti nici in raze, nici in stele,
nici luna nu`mi surade azi,
nici norii nu picura dragostea`ti sfanta,
nici marea nu mi te mai da inapoi,
da` sfasie`mi sufletu`n mii de bucati
si lasa`mi amarul in mine,
zdrobeste de tot umila fiinta,
sa`mi bata in barca val dupa val,
nu pune hotarele marii.
o lasa sa`mi stinga orisice dor,
doruri aprinse, de tine.

Un comentariu:

Anonim spunea...

si asemeni timpului ce cauta
sa`si lase urme peste tot
noi cautam cu dor nebun
o urma ce`a ramas in drum...
dezamagiti si doborati de dor,
cu lacrimi ce apar in zbor
asemeni timpului ce fuge
hazliu prin viata tuturor
aievea ne gasim ....

still a little special summary :)

Secretul fericirii

E țeapă, nu există un secret al fericirii. Toți știm că trebuie să fim fericiți cu ce suntem și mulțumitori pentru ce suntem și ce avem. Mul...