fug.


fug cat pot, m`opresc si privesc luna. cand nu mai pot o iau din nou la fuga. si fug incotro apuc si m`opresc acolo unde nu rasare soarele, decat ea. cea mai frumoasa dintre stele, astrii. Luna!

De unde`mi cer sfarsitul?
Din mana cui sa stiu sa cer durerea?
Si cine`mi poate inima sfasia?
De unde`mi cer sfarsitul,
Cand tot in jur e viata?

Cand tot in jur se prabuseste,
De ce incerci sa ma zidesti?
De ce nu`mi furi un zambet?
Ma lasa fara cantec,
Si sufletul din piept.

Imi canta durerea in doruri,
Zdrobeste`ma`n valuri,
Si val dupa val, alinare sa`mi fie,
Alinarea sa`mi fie durerea.

Nu`mi cere un zambet,
Nici surasul sa`ti dau,
Priveste la Luna,
Sa`ti fie iubire...

Si Luna`ti zambeste tristetea,
Si`ti spune cu lacrimi pe raze,
E trist si sunt trista si eu,
Din raze,in lacrimi,
Si plou pe pamant cu durere...

Niciun comentariu:

Secretul fericirii

E țeapă, nu există un secret al fericirii. Toți știm că trebuie să fim fericiți cu ce suntem și mulțumitori pentru ce suntem și ce avem. Mul...