• de`ai stii ca`ntreaga mea fiinta,
      suspina`n doruri dupa tine,
      de`ai sti ca tot ce sunt si tot ce am,
      pe tine doar te vrea,
      de`ai sti ca luna`n fiecare seara`mi canta,
      si`mi canta dorurile noastre toate,
      de`ai stii... sa stii!
      ca`n fiecare seara,
      cand trag perdeaua zilei,
      tu! doar tu esti tot ce`am respirat,
      ca tu esti tot ce am visat eu din copilarie,
      si tot ce`am vrut si ce`am visat vreodata,
      e sa`ti vad chipul la lumina lunii,
      sa te ating, si pielea`ti fina,
      s`o simt ca un fior pe pleoape,
      ce imi dezmiarda`ntreaga mea fiinta.
      te vad, te`aud, te simt,
      si nu esti langa mine,
      parfumul tau dulce`amarui
      in simturi imi revine,
      tu esti aici iar eu departe,
      eu sunt aici iar tu departe,
      iar noi suntem aici si tot departe suntem,
      doar luna ne vegheaza...

Niciun comentariu:

Secretul fericirii

E țeapă, nu există un secret al fericirii. Toți știm că trebuie să fim fericiți cu ce suntem și mulțumitori pentru ce suntem și ce avem. Mul...